Saturday, April 29, 2006

改變...先由頭髮開始

今次是我人生中第二次電頭髮了,
對上一次係高三,明知學校唔畀都走去電,
結果...當然沒有被捉啦~
我一向都是乖乖女嘛~哈哈

近期心情確實比較差,連倩倩都咁講,
或者家姐講得0岩,當我改變唔到周圍的事物時,
唯有去改變自己,所以我選擇去電髮;

雖然同學都極力勸我:咁短,不如留長D先電啦~
但大家要明白,電得靚唔靚唔係重點(但都好重要),重點係我要改變,
每次我剪完頭髮,周邊的人都只會有一個反應:吓?!剪咗頭髮咩...
That's why!!

至於電成點...大家見面時再畀意見啦~
希望給予各位:有一點不一樣的感覺;

3 comments:

Anonymous said...

有冇新感覺,我就唔知,
我只知道既就係,當我見到既時候,
會對你講一個大話----你好靚...........個袋

Janet said...

raymond哥,
你放心,我好識自我安慰,
只要你講個"靚"字,
我會識自動放係身上適用的位置,
哈哈~

Anonymous said...

好想快d見到你個頭整成點呀