Wednesday, April 26, 2006

番茄味甘大滋


近月由於在王朝區真係沒有別的可以吃,
所以就開始在超市內掃零食填肚;

話說某天...由於已經連續食咗好幾天,
看到甘大滋後便習慣性地拿去畀錢,
沒有多想其他,只是心想:做乜今曰的甘大滋打扮光鮮咗~

返到公司,打開包裝,掃入口中時...
一條;兩條;三條才發現:點解甘大滋有D怪味...?!

終於察覺到:甘大滋竟然出咗新口味!!!!
仲要係番茄味,呢個大發現簡直驚為天人,
而佢的下場係...即時被丟在垃圾桶裡!

這實在是...十分,非常的難吃...嘔~~
遇到一向也很少嘗試新事物的我(尤其是吃的),
是它的不幸;

我開始擔心,當我連零食都食厭之後,
我仲可以點...我係咪應該要餓死...

圖為番茄味甘大滋,順便賣吓廣告~

No comments: