Saturday, April 29, 2006

結婚/離婚的理由


今日上電影劇本創作時,
亞sir講開點解現時離婚率咁高,
根據佢的分析,原因有二:

從造字學來說:
婚姻由'女'+'昏'以及'女'+'因'組成,
當男女雙方在戀愛時期,往往會被沖昏了頭腦才決定結婚,
當結婚後,右手邊的男方(人字)會開始覺得被困住,於是便從婚姻的困局中清醒過來;
(個人認為這個解釋有點陳腔濫調)

從口傳學(oral history)來說:
很多女孩子在結婚前都會聽到亞媽教落:
"亞女,揀唔到個鐘意0既唔緊要,最重要係揀到個有錢!你睇我同你亞爸就知啦,唔鐘意咪又係過咗幾十年,咪又係生咗你出嚟~最緊要對方鐘意你多過鐘意佢呀...乜乜物物...物物乜乜呀..."

而亞sir的個人結論是:唔好同最心愛或者最想同佢結婚的人結婚;

隔離同學問我:"咁你會唔會同最心愛的人結婚?"
會唔會我無得選擇,好多時亦唔由得我決定,
我只係可以選擇想同唔想;

雖然我唔知亞sir講的算唔算謬論,
但今時今日的女性已經能夠自給自足,
並且不需要再依附男人生存的話,
那...大家的自由度不是大了很多嗎?

而家個個都會話因為戀愛而結婚,
但離婚率高也是不爭的事實,
然而,因為怕離婚而選擇不與心愛或想結婚的對象結婚,
不是有點本末倒置嗎?

因為驚衰而失去好多野唔會係我的選擇,
最多咪衰,好多野唔試過又點之喎,係咪?
雖然我知又有大把人話我:你後生女,會唔會太天真呀
但我可以同大家講,我好多野都係因為唔怕衰先至擁有~

圖片來源:http://hk.geocities.com/pokpokhome/pick.jpg

No comments: