Saturday, September 02, 2006

2006-9-1


近期翻聽梁漢文的舊歌<<好朋友>>,都幾0岩聽,唔係聽歌詞,係聽首歌的情調,都幾唔錯;


正如ivy所說,短短幾秒間就能夠坦白講出心底話,對我來說也只有對住這幾個好朋友了,惟太多事自己都控制不了,算吧~!

近期網上好hit寫信畀十年前或者十年後的自己,我卻一點衝動也沒有,我幾時都話:今日唔知聽日事,分分鐘聽日就有個花盆係樓上跌落嚟;又正如十年前的自己從來沒有想過十年後會做記者,更何況十年後都唔知自己係地球的邊一個位置,為現在此刻努力活著已經係一件開心事;

4 comments:

Anonymous said...

我也只有你們幾個無話不談的好友
不是說其他朋友不可信
只是能讓我安心的說
不管結果是怎樣仍會在我身邊的
只有你們...

Janet said...

所以當晚無論有幾擔心你會嬲我都好,
你問起時,我都唔想講大話呃你,
就是這個原因了;

I(V_O)NE said...

好安達.....
飲勝!!!

Janet said...

(醉酒狀):唔好講咁多野..飲~飲勝~...乾!