Monday, September 04, 2006

崩潰

曾經幻想過邊一句說話,邊一個人講會令到我完全崩潰,
亞瑩:咁你諗到未?
我:仲未;
亞瑩:作為你好朋友,我希望你永遠都唔會聽到呢句說話;

但..............好遺憾,
2006年9月4日凌晨4:15,就一句說話,我領教了徹底崩潰的滋味,
人們突然失去信仰的那一刻,精神不受控制地崩潰;

"打爛沙盆問到篤"是我一向控制唔到的壞習慣,
因為不甘心,所以不放棄,
而我早就想到有朝一日終會被自己的性格累死,
今次,終於狠狠地被自己的固執劃了一刀;

亞妍說:"我知道最崩潰的那位應該是我們當中最堅強的那位"
但是今次,
不想為自己定一個限期,
不想再假裝堅強,
不想明明跌倒至雙膝瘀傷,卻強行要站起來,
不想再為他人而為難自己,
今次
真的累了
真的跌傷了;

8 comments:

小管家 said...

點都好,俾自己一個期限,我相信你一定會ok的~
共勉之~

小管家 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

唔想假裝堅強就唔好堅強啦
人總會有軟弱的時候
軟弱並不是錯

我已給了自己一個限期...希望限期過後
不會再有另一個限期了

Anonymous said...

I remeber few years before, the first time broken up w/ bf.... i collapse nearly for half years ( though now is not too good, but that time is really down)

I cannot eat, only focus on work, drama...but i know i cannot escape....

My very kind boss send me a email, he said: enjoy your emotion bottom.....and wait. Time can help

Anonymous said...

睇o的留言,好似估到o的乜。同你其實唔係幾熟,唔知講o的乜。不過,係呢段時候你可以冷靜o下,切忌對任何已經結束了的關係有幻想。投身工作,養一隻寵物,得閒同朋友北上狂歡,一定要找朋友傾訴,不要羞於將感情外露,更不要怨天由人。係o甘。

Janet said...

不想承諾大家:我沒事之類的說話,
總之,多謝大家關心~

Unknown said...

我成日都係果句,仲要係最老土果句,「時間可以沖淡一切」。但我仍然要補充,逃避唔係辦法,作為朋友,可以容許你逃避一陣,但真係一陣好喇。現實的確係好殘酷,但再殘酷都應該要學識點去面對。

講多一個故事,話說有一個人,當佢同初戀男友讀到大學最後一年o既時候,亦都差唔多去到談婚論嫁之時,佢男友話要去外國繼續升學,於是兩個人就分隔異地,當然最後都係分手收場。而依個人,就係一年之後,遇到o左我,當初以為我可以俾到心靈滿足佢,佢應該會好返,可惜o既係我同佢o係生活方面真係相差太遠,一來我只係中學畢業,二來當時佢o既月入係我o既月入三倍,結果一年之後,都係分手收場。如事者過o左兩年,有晚佢打返俾我,當時同佢傾開,先發覺原來佢一直都未好得返,佢o既陰影仍然o係度,因為佢根本一直都無真真正正面對自己o既問題。結果又過o左兩年,佢屋企人因為一o的毛病入o左醫院,佢先慢慢醒覺自己一直只係用工作黎充塞住自己o既時間,根本無好好面對過自己,面對過自己o既感情。一個女人,由佢初戀分手到佢醒果日,係整整八年時間,佢就係咁虛度o左八年青春,雖然話現今女人唔駛男人都得,但為o左一個男人而虛度青春就更加唔值得。

所以我同隔離果個成日都話,一生人有咁多野可以做,唔好剩係將注意力放晒去一樣野度 :p

提外話,記得有日有人約你食飯,你不停問做乜咁好約你食飯,講真,對於一個非常隨心o既人,約人食飯無乜原因,當然我唔o係澳門係其中一個因素,但唔係主因。

Janet said...

傻兄,
沒有"不停咁問",只係問了一兩句,
她說真係無事已經無問;

無啦啦突然間搵我食飯,
係因為有事想搵我傾,
係我哋以前一向"有事"的signal,
所以先至問;

既然佢無事,咪好事囉~