Tuesday, September 19, 2006

而家我同你好熟呀?

朋友的朋友:你肚唔肚餓?不如去食嘢吖?
我:唔餓喇,我要返屋企,唔該。

朋友的朋友:其實我今日都好唔開心,不過乜乜…物物…(沒有細意聽)
我:(沉默…)(我同你唔熟,你唔開心關我鬼事。)

朋友的朋友:你電話係幾多?
我:要嚟做咩?
朋友的朋友:得閒可以搵吓你嘛。
我:你搵亞x咪搵到我囉。
朋友的朋友:我同亞x其實唔係好熟…
我:咁你搵多D佢咪可以熟D囉。
(碰!落車後用力拍上車門。)

朋友:你唔好做得咁絕情啦!
我:絕咩情?!我而家同佢好熟呀。
朋友:其實佢都好慘,升咗做經理之後無哂朋友…
我:咁佢真係要檢討吓點解升咗職就無哂朋友,諗諗自己升職的過程中對D同事做過乜嘢。

呢個故事教訓大家,唔好貪小便宜坐唔相熟的人車,
而且對住某些唔客氣的人時,都唔使同佢客氣。

6 comments:

Anonymous said...

做得好..我都覺得我太仁慈啦
下次我保證唔會有呢個人出現
皆因佢都令我反感^^

Janet said...

咁就好...
做人可以做到令唔相熟的人反感,
真係有需要檢討吓,
難怪佢無哂d朋友~

Anonymous said...

開頭都覺得佢ok 無咩野
玩多兩次就..完全唔得呀

Weeds said...

好八掛咁走黎睇一睇~^^做得好~講得岩~真係唔好坐唔熟既人車~都唔好理果d咁既人^^~~無野八掛完啦~~~~~

Janet said...

咁你又真係好八卦wo...
希望你唔係周圍問人攞電話那種無聊份子的其中一員吧!

Weeds said...

我諗我唔係啦~因為我怕醜^^"只少我未問你啦~~~hoho~~