Wednesday, September 27, 2006

好可怕

上星期跟同事聊天時,
他說有一個女孩子,因為車禍,
臉上長了一條短短的疤痕,
結果車禍後的三個月內,她都只是吃蘋果和白麵包,
其他甚都不吃,
因為不吃有色素的食物,臉上的疤以後的顏色就不會太明顯;

不知怎的,一直對這個case念念不忘,
結果...發生了可怕的事情!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
就是我不小心從樓梯上滾下來...
然後...就長了一條很長很長...很粗很粗,但十份整齊的疤痕在臉上:



就這樣...我正要展開的只吃蘋果和白麵包的生涯時,
就被閙鐘吵醒了,
這一閙,真是心感安慰呀!!!!

夢中的我,對疤痕的介意還在其次,
最讓人不開心的是,只能吃白麵包和蘋果~
可能是我太貪吃喇!
不過如果真係有條疤痕係臉上,就算是哭著地吃,我都一定會乖乖的吃~

然後...我的男同事跟我說,他都有在臉上縫針,
結果第二天就吃叉燒飯...(一,一)''
好豪邁...

10 comments:

小管家 said...

哈哈哈,好得意呀.
唔...你個傷口無事丫嘛.
食蘋果同麵包有無根據先?你可以當清下腸胃ge,不過...你無可能成日帶住麵包蘋果係身掛?

Anonymous said...

.....===========......呆了..

Janet said...

小管家,
我發夢咋,不要當真,
睇文時要仔細d呀~!

小管家 said...

=.=...
唔好意思,可能我放工後太累,咩都睇一半...
不過都幾攪笑下,可以用黎做飯後話題:p

Anonymous said...

如果我真係整親有疤痕係面到
我一定會狂喊
比我為左要靚死都會戎口

Anonymous said...

你塊面多幾條疤痕,都一樣姐

Janet said...

Sandy,
咁我諗每個女仔都會咁做~

皮,
係呀...其實我塊面係假ga,呢塊有疤的話,可以換過第二塊面~

Anonymous said...

玻璃面具??

Janet said...

我做戲又唔叻...

Carrie@~Biforst~ said...

你... 真係驚, 驚到發夢都...