Saturday, December 02, 2006

黎明的思考藝術

我們的天王黎明,人靚仔已是不在話下,其腦筋思維更可媲美當代哲學大師,因此得大家尊稱他為"金句王"非但絕無過譽,簡直實至名歸;本報更發現,只要將黎天王的金句稍加潤飾,再套用於現今社會各種行業,一樣可以產生發人深省的奇妙作用;

1, 假如你係美容顧問,有客問你,點解做完激光仲有黑頭?你可以咁答:
"黑頭會取締毛孔,毛孔會產生老泥"


原句出處:10月21日,被問到是否與Galie有密契不生育,leon拋下金句:
"原則會取締默契,默契會產生更多議題!"

2, 假如你係的士司機,衝紅燈俾差人抄牌,你可以咁同亞sir講:
"如果有日我衝紅燈,你走嚟問我衝唔衝,我會答你衝,情有獨衝,唔係我都唔衝啦!"


原句出處:9月29日,談到女友的乳暈蝴蝶紋身,leon說:
"如果有日leon紋隻蝴蝶係塊面度,你走埋嚟問我鐘唔鐘意,我會答你鐘意,情有獨鐘,唔係我都唔紋啦;"

3, 假如你係名人政客,有人問你,香港政治環境如何?你可以咁答:
"當羅范椒芬同李國章講我愛你,曾蔭權會好開心,當陳馮富珍唔記得禽流感,你會好傷心,但記得食雞;"


原句出處:11月4日,<<翡翠歌星賀台慶>>時說:
"當華仔同你講我愛你,你會好開心,當佢唔記得講我愛你,你會好傷心,但記得飲一杯<<忘情水>>;"

4, 假如你係茶餐廳夥計,有個客想改單,將檸T改做西多,你嫌麻煩,你可以咁答:
"如果檸T改做通粉,咁就唔使要西多啦!"


原句出處:9月7日,leon被問到可曾拍攝女友的換衫片段時,他說:
"如果呢啲成為新聞,咁我就唔需要唱歌啦!"

----全文出自雜誌<<東方新地>>

----------------------------------------------------------
後記:
一向都好欣賞黎明耍記者的功力,
更欣賞呢位記者"舉一反三"的無聊智慧,
可能真的被黎明激到瘋掉,
來一招亦褒亦貶的反擊~

No comments: