Monday, December 25, 2006

Merry X'mas

平安夜後的聖誕節正日凌晨,
向大家講聲聖誕快樂先~

今晚平安夜,本應是年青人夜浦的日子,
但我今日無~哈哈...係咪好乖先~
沒有適合場所是一個原因,
沒有動力"好想去"更是主要原因,
自從前幾日放完假去完香港玩完之後,
成個人狀態都好攰,
每日晚爬上床就立刻陷入大昏迷,
雖然長眠八至九個小時,但醒來後應然有睡不醒,頭重重的感覺,
我是不是老了?
過兩日就係中學同學結婚的大日子,
真係要整返靚個樣先,
費事到時失禮人~!!
>.<

仲有,點解聖誕節咁熱0架?








6 comments:

Anonymous said...

熱!?......點會呀,我間屋鬼死咁凍......

Janet said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

你間堅不會是鬼屋吧~???唔係點會鬼咁凍~~
___________________________________
過一個簡單的聖誕,其實感覺有時還不錯呢~!

小管家 said...

我都唔覺好熱呀,因為晚晚都咁好訓~
有中學同學結婚真好,呢樣對我黎講好似好遙遠咁~.~

Anonymous said...

今個聖誕係咁耐以黎最熱的聖誕

Janet said...

呢個聖誕節過得係咪簡單都要好睇心情~

有朋友結婚當然鄧佢開心啦~唔過呢排多人結,搞到個個月都出糧俾朋友咁滯;

前兩年有個仲更多熱的12月~著短袖衫