Tuesday, January 23, 2007

2006-1-23

昨天的午餐
望住呢埋草,令我回想起大學上課時,因為堂接堂無得去食飯,有時是因為無錢,在上堂時吃的豬仔包+菜=$7的三文治,其中唔知點解紫椰菜係都貴其他菜三蚊;
幼稚園學生送給chris的手跡,可愛嗎?
昨天買的書,因為很可愛,所以買了,寫生活的繪畫本,很有共鳴的感覺;
請特別留意書名!!哈哈~雖然我沒有蹺班和不想上班的煩惱(因為每天上班的身軀也有很自由的感覺,沒有困死在辦公室,這也是我喜歡做記者的主要原因之一;p),不過我想這是很多辦公室一族在工作時間都很想大叫的兩句說話;

昨日考車的理論試,三十題答全對了,
或者不是很厲害,但我就是覺得很抵讚~
v^_^v

8 comments:

Anonymous said...

高木直子的書..我都有...
第一本買的是"一個人泡澡"
那次過hk 在page one 見到書封面有可愛的熊貓...小東就說要買下來

之後再買埋其他的三本...我覺得都幾得意

你係咪在書城買ga?

Janet said...

我是在宏達買的~
原來簡體字同繁體字的牌本差四倍價錢,
所以睇得明簡體都係買簡體;

我都有睇過她那本"第一次",
那個第一次吃麥當勞的好好笑,但好真實,同我細個對麥當勞食物的迷思完全一樣~
所以我才說她的書令人很有共鳴感;

Anonymous said...

高木直子~~真的受歡迎哦~!我就有泡澡,第一次,同一個人住的5年^^公仔多,字少,好岩我睇~~~

Janet said...

想不到原來高木直子都咁多fans~
^^:

Anonymous said...

第一次看高木直子的《一個人住的第5年》是2005 年的夏天,一位小學的美術老師推薦的,她是個十分有才華的藝術家,可能藝術家大都寂寞吧,與作家一個人的生活實在太多的共鳴..之後下一部《一個人上東京》都好好睇假~~有作者為理想一個人勇敢的沖上陌生的東京的奮發史..正!!!

另外個個彎彎我都有睇,都好好笑^^
或者兩個作家都係女仔掛..
仲要係d無無聊聊成日自娛ge 人..
好開心的人生...

Janet said...

ivy,
我睇咗彎彎個兩本,
真係會令你由心笑出來;

你仲有無其他好介紹?

Anonymous said...

想問句,這堆書在大陸買的嗎?因為我看到很多的簡體字,繁體版真的是貴的要命,70多一本呢-.-"(註:我係窮人家~)如果係係大陸買,又係係邊間?我係書城問過,果個店員用普通話答左我一句:我不知道哦~!順度的問埋幾米有無^^?

Janet said...

路人,
你去水坑尾宏達書店都有簡體字版買的,
真的便宜很多哦!

我當日買咗五本都只係一百蚊左右~
^^