Sunday, January 21, 2007

PRADA X LG=KE850



呢部KE850係名牌PRADA同韓國手機LG的Crossover產品,
外型十分吸引,而且係觸控式介面,
黑色x優雅x冷豔xsmart的個人感官=型囉~!
一睇已經好鐘意部電話,
並非因為名牌,純粹被它的外型吸引;

預計三月中旬開始在市場發售,
初訂售價由HK$6,000起,
手機之中算得上昂貴,
但因為有名牌襯底,再貴都有人會覺得物有所值,
買名牌不就是襯托個人身價嗎?
(某港資地產負責人如是這樣告訴我的,之所以咁多人買豪宅囉!)



而我仍然仲好鐘意自己部v3i,
雖然成日無電,雖然成日hand機,
雖然介面唔好用,雖然motorola係手機牌子之中算中下下下品質,
但我都仲好鐘意用緊個部v3i;

5 comments:

Weeds said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

咁貴GE手提...有錢都唔捨得買呀
如果唔小心跌一跌又無左成千蚊啦

Anonymous said...

部機靚就靚啦..不過應該都係比D有錢人買GA JE...=="

Anonymous said...

最靚既機咁又點呢~?最緊要係心頭好姐~~

Janet said...

sandy,cynthia,
貴都唔係問題,最重要自己覺得值~
我覺得值,但未去到好想買的地步~

路人,
所以我咪仲用緊自己部心頭好囉~
^^