Tuesday, January 02, 2007

2007首宗大單嘢~

2007年1月1日凌晨,
無啦啦的起了心肝把計劃很久的"執拾"工作付諸實行,
把床頭堆放多時的雜物清理掉;

雖說是雜物,但大部份都是公仔,已經存放在同一位置最少兩年,覺得係時候收拾一下;
老實說,我不是一個喜歡玩毛公仔的人,但家裡就存放了大量別人以為我喜歡的公仔,一直放著放著,直至他們鋪塵,直到今日我覺得不可以再忍受而把他們丟掉;

除了圍巾小熊外,我從來都沒有主動買過一隻毛公仔給自己,
希望以後不要再有人送毛公仔給我,免得隔一段時間又要大執,浪費送禮人的金錢;

床頭原來一直都住咗好多動物,不過聽日就要走喇~

多年前朋友送的小熊玩具屋

呢隻本來唔要,但亞媽話要返喎

舊年先送的畢業公仔,當然要儲返起啦~

左邊隻燶麵包聖誕版公仔係ivy送,會要返~右邊係我隻特別版生日熊;

運動會吉祥物柏柏同來澳當然會要返~無得買返ga;

可惜一代名氣吉祥物的下場是被殘忍地pack箱,紙盒藏公仔~
兩盒新玩具,留住睇吓點先;

5 comments:

Anonymous said...

真係好多動物呢~!可借的是牠們得到最慘的收場,默哀一分鐘~~~~

Anonymous said...

啋!新年流流搞d咁喇嘅野......好有家破人亡feel......

Janet said...

路人,
我已經收拾整齊放在有人執拾的地方,相信下場應該係有戶好人家接收咗~

chris,
本來好好的送舊迎新被你講到家破人亡...

Anonymous said...

我都好怕朋友會送我公仔.尤其是大隻的公仔

記得有朋友上過我家.看到我有數隻肥貓的公仔後.那年我生日她送了我一隻中型貓的公仔.其實我好想講.我一點都不喜歡貓.只喜歡我家中那一款肥貓公仔...

所以呀...除非特別喜歡否則我極少主動買公仔

Janet said...

sandy,
我都估你係鐘意精緻的物件多啲~