Thursday, January 11, 2007

2007-1-10

因為放假,所以很晚很晚才睡,打算關掉閙鐘睡得死死的,
可惜三番四次被身體的不適強行從睡夢中拉醒,
醒來後坐起身發呆,確定不適過去後,
再爬入暖暖的被子裡,捲起四肢,鑽啊鑽入被子的最中間位置,
再度睡死了,那段時間應該是上班一族剛抵達辦公室的時分吧;

最記得第n次醒來然後再入睡之後發了一個完整的夢,
到現在還記得情節,可惜那個人安排了一切等待另一個人來的時候,
就被再度弄醒了,不知道那人後來有沒有應約呢?

書上說,如果記得夢的內容,表示身體某個內臟有毛病,
我成日都記得啲夢,係咪即係已經好病?
--------------------------------------------------------

新買的和風定食套餐,雖然我覺得買一套已經好收歛,
不過有人話我要墮落,總會有個過程;p
------------------------------------------------------------
真實個案---某國際學校附屬幼稚園:

助教chris(即係我家姐)見到一個死仔係度打同學,即刻喝住佢~
Chris:Jake!what are you doing here?
Jake:Um...um...I...
Chirs:It is no push and no hit in kindergarten!!
Jake:(狀甚委屈)Um...I...I only want to be happy!

你看,年紀細細已經懂得享樂的重要,懂得為自己製造快樂,
令人驚喜的是他那一句"I only want to be happy",
簡直可以成為生活的金句,

當你係禁區泊車被亞sir抄牌時,
當你上班遲到被老細照肺時,
當你掛住同班fd去viva唔陪女友時,
當你shopping過度被老公氣急敗壞質問時,
就可以用委屈的語氣同佢講:I only want to be happy,
我諗佢都應該耐你唔奈,或者話唔識俾反應你,
想自己開心啲je~係咪天經地義先??

3 comments:

Anonymous said...

I only want to be happy~用得真好呢~!
那你就應該更瘋狂的去make u happy啦,買多幾套果d野^^書(台)同雪櫃果d都唔錯~haha~~

Anonymous said...

我個日見到有套野...係茶具黎ga..好靚...又平...都不過20元...可以建議你又走去happy下^^

不過如果我地真係以呢種方式去教下一代...以後個世界真係唔知會變成點

有好多人只會諗我想我依家開心...並唔會考慮後果...亦唔會考慮身邊的人的感受...我真係好想問佢地一句...呢種真係叫開心?
可以預料即使開心都唔會開心得長

Janet said...

路人,
我都好鐘意雪櫃和廚房的collection,
不過應該要買好多套先會靘~
>.<

sandy,
套茶具係邊度買?
我見到信達城買可以睇到入面啲模型,咁買時就唔怕重覆~