Friday, January 19, 2007

失憶


記憶原來是很可怕的東西,
當你要用的時候,東西卻永遠不知躲進腦海中那個角落裡,
然而遇到不想回憶的事情,卻又往往在腦海中浮現;

最得人驚,是明明以為已經忘記了的事情,竟然在無聲無色的時候跳出來,防不勝防地控制你的心智令人重覆回憶中的行為和動作,不想揣測是否與"已經忘記"與"以為已經忘記"這個分別有所關連,只希望不要再發生相同的情況;

一次,已經足以令我嚇了一大跳;

4 comments:

I(V_O)NE said...

心裡面的記事簿,
某些記憶就好像是用沿字筆寫下,
努力地用不同的辦法將它刪除,
終於以為刪除了,
卻早已在下一頁留底深刻的落印,
曾經寫下的內容一覽無遺..
只有繼續寫下去,
終於有一天會不再看到那些不要的回憶。

Janet said...

當你話我知當晚發生咩事時,
真係嚇死我~
我完全無預計過件事未完,
亦早早已經做哂心理同生理準備,
同自己講:close file,
一直都好ok,無事!

但失雞無神整啲咁ge嘢出嚟,
我都好想學你咁拍檯,問自己玩夠未?
我真係玩夠囉~!
你下次見到我再講啲咁ge嘢,
你不妨兜巴聲過嚟,然後問我:你玩夠未?
一_一'

I(V_O)NE said...

我唔會甘做~~
誰無過去呢?
轉頭到我咪死..
我唔想你兜巴聲~~
一係我地共識左先...
以後邊個提起即刻互毆唔駛講野..好唔好?

Janet said...

互毆...都ok ge~
咁"立"唔"立"武器好呢?
:p