Thursday, July 13, 2006

一間屋+兩隻貓+三個女人,可以等於一齣戲

想起來真的有點奇怪,
在香港暫住的家,
在十天裡,計埋我住了三個女人,
不同年齡,不同背景,互相又沒有親戚關係,
但又機緣巧合地住在一橦舊樓裡的單位,
(聽說有三十年樓齡~)
加埋兩隻貓;

咦~呢個配搭可以開套小品戲wo,
唔要大路導演,
就...很格調的彭浩翔啦!

(Cathy,just kidding,唔好介意~^^)


隔近地鐵站


我的房望出去的風景


呢一隻小貓第五日先埋我身,但之後每一日都撩我玩,又很會撒嬌~


呢隻貓貓第一日就同我玩喇~

2 comments:

Anonymous said...

haha, i really don't mind la, and i think your idea is quite good wo, let see see have chance or not
^u^

Janet said...

係嘛?真係可以諗諗wo~
^^