Saturday, July 15, 2006

奢侈品,必需品

顯然香水的話題非常吸引,
有幾位女性朋友都跟我討論香水的問題,
香水在生活中絕對是奢侈品,
但卻成為了某些人的必需品;

買香水真的有一門學問,
而不單單只是選自己喜歡的味道,
香水味融入自己的體味後是否喜歡,又會否變得奇怪,
還有是不是符合個人風格,
以及香味能否夠last long的問題,
都是我買香水會留意的事項,
所以說,選香水也是一種享受呀,哈哈~

我的香水家族大合照


to妍:
我諗我平時用開係VERONA的Rose Valley同埋Jennifer Loper的Glow,VERONA係我的第一枝香水,同款第二枝將近用完,但好像已經停廠了,好可惜;約定了,改天一起去買香水呀!

2 comments:

Anonymous said...

你用香水好似用得好快咁
我好似會用完一支香水的(除了好細支個d)
多數香水都係放到過期
不過我噴香水好怪
我好怕一次噴好多(街尾都聞到你隻味個種)
而且噴太多我自己會頭暈
所以每次都只係噴三四下..一支可以用好耐
但人總係貪心的
想擁有不同的味道
到目前為止...我覺得自己都係比較鐘意一d好甜的味道...覺得噴左會令自己開心d
有戀愛的味道!

Janet said...

可能自己已經習慣咗的原因,
就算明明每天都有噴香水出門的習慣,
但出門後半小時已經找不到香水味;
雖然係咁,帶著一身的香氣出門,
人也會精神少少~

當初選香水的取向,
是想找一隻屬於自己的味道,
一聞到香水味,就會想到我;
有次無意同亞瑩坐同一架巴士返學,
因為香水味,她才發現到我;

而我有時也會因為香水味,
而想起香水的主人們~