Thursday, July 13, 2006

我回來了!

十天的生活體驗好快就過咗喇,
預咗大把人問我"好唔好玩?""開唔開心?"
其實真係唔想答呢D問題,
因為呢十日真係唔0岩用開心或好玩去形容;

我只能說,
我達到了預期的目的,
過了不一樣的十天,
回來後,要開始修心養性去過新生活喇!

雖然影咗好多相,
但愈來愈覺得,
拍照根本就留不住影像,
照片所反映的根本就不及眼看的十分之一,
留住的,單單只有記憶而已;

2 comments:

Me is me said...

很想諗你,返來就好

Janet said...

我都好掛住大家呀,
咁想念我,
以後要對我好d喇~哈哈!