Thursday, July 13, 2006

Transports in the city

香港的交通工具好齊全,
網絡也完善,
但卻十分的昂貴;

地鐵,巴士,渡輪,輕鐵,西鐵,小巴,火車,叮叮都搭乘過了,
試過係地鐵入面游了兩個小時的地鐵河,
試過從中環坐叮叮去北角,再由北角坐返叮叮去中環,
試過巴士出中環,再渡輪過海,再坐返地鐵過海,
又試過坐地鐵去大嶼山,轉巴士上山,再坐巴士落碼頭,轉渡輪過香港,再坐地鐵返九龍,(哈哈...難怪十天的交通費咁貴~)
無聊嗎?其實是有一點,但我在體驗別人的生活嘛~

哪裡是目的地對我來說根本一點都不重要,
我只不過在享受一個人從點到點之間的那種自由;

唉~當然啦,我亦明白到係香港搭錯車和迷路的麻煩(帶給別人的麻煩~)以及費時失事,正在努力改善中~










2 comments:

Anonymous said...

the photo is very petty wo, can i have a copy ar? my photo still not upload to computer ar, send to you later,.... or, can you burn a disk than mail to me lei?
heee ^e^

Janet said...

你想要邊d?
我大約影咗500張相到...
可以send哂畀你ga!