Monday, July 24, 2006

處女作

自從去過香港尖沙嘴的aqua spirit之後,
回來便一直嚷著要學調酒,
有朋友教我學調酒之前要先學識分酒,
包括酒的種類,不同出產地,不同年份的酒味道的分別,
只要懂得分酒,調酒就不是甚麼難事~
調酒並唔係1+1+1咁簡單呀,
飲酒亦都唔係飲酒而已;

尋晚出去飲嘢時實在忍不住,
便央求bartender教我整一杯先~
過吓手癮,說不上真正地學,
雖然呢杯真係1+1而已,但畢竟是我的處女作呀!


尋晚我飲咗bartender個杯,
ivy同grace飲咗我整個杯,
看她們一臉為難的表情...唉~

賣相同味道...真係好一般,
但杯嘢好"近",個人唔建議女仔飲,
不過有興趣我都可以整俾大家飲,
多謝指教!

3 comments:

Anonymous said...

我其實識少少,都可以教你少少 :p

Janet said...

好呀~~
多謝你先!
^^

Anonymous said...

又唔叫埋我去>.<
我嬲!