Saturday, July 22, 2006

受傷了


我家有一隻小貓(面對鏡頭我那隻)受傷了,
為什麼?沒有人知道!
而且受傷非常的重,
照了x光後,發現是盆骨骨折,而且是三處!!

我知道大家開始把狐疑的目光投向我,
冤枉呀!我們真的沒有對小貓做過甚麼~

話說前兩天發現小貓的兩條後腳伸得直直的,
有一點像是抽筋,站也站不起來,
但小貓卻沒有喵喵的叫,
很害怕的我們只好"拿拿聲"帶她去看醫生,
醫生也說不出為什麼小貓會這樣,
所以小貓的傷是一宗懸案~

這兩天小貓整天都在睡,
東西也沒有吃,水也很少喝,
幸好醫生所說的危險情況沒有發生,
真是萬幸~
當然囉~我家的貓貓都是很堅強的!!

小貓也漸漸有精神起來,
並且變得相當的奸詐~
昨天她被妹妹強行餵了藥後,
今天學得聰明起來,
今天她乖乖地讓人把藥丟入她口中,
靜靜地沒有掙扎,很聽話的樣子,
誰知一放開手後,
小貓迅速地走開,把口中的藥吐出來,
真是...太聰明了!!
但卻氣壞了餵藥的人吧~哈哈!!

希望小貓快點好起來~~

10 comments:

Anonymous said...

oo, take care it carefully!
貓貓受有可能是自己著地時唔小心用錯力或落點不對做成. wa how much for it see doctor ar? in hk is expensive ar

Carrie@~Biforst~ said...

真係... 你仲笑得出
牧牧變得咁狡猾, 都唔知係咪因為你"豬"咗佢一啖...=="

Janet said...

to cathy,
照x光用咗200,睇埋醫生450埋單~
分分鐘貴過人睇病;

To Carrie,
仲識得狡猾,證明貓隻無乜大礙,係好事來的~
至於我個一啖,是愛的表現~哈哈
祝佢早日康復嘛~

太皮 said...

你隻貓一定係晚上化身成超人解救萬民於水火中,不慎受傷。
我的貓也是這樣,有一回佢救火,不慎燒傷了。

Anonymous said...

生命是得來不易。

Janet said...

太皮,我的貓...還未成才~佢地最多夜晚偷偷地攞d貓糧過隔離屋開p,至於救人救火...等佢長大就叫佢考公務員囉...你的貓沒事吧?救火...太勇敢了~

立月,朋友在心中,一直沒忘記~

太皮 said...

而家做公務員未必o甘好,競爭激烈。我勸你隻貓可以考荷官,比較容易o的。我隻貓話救火小事喎,遲o下會去救海嘯。

Janet said...

d人去哂做荷官,無人做公務員,咁先易考到呀~你隻貓志願咁宏大,得閒叫我三隻女跟你隻貓學吓野~

Anonymous said...

唔好講笑...真係睇最實際...

不過..聽到ge時侯淨係覺得牧仔好奸..

但係睇ge時候...牧仔"嗚嗚"聲..

覺得好慘a..諗起都心痛..唉..

Janet said...

隻死女好得七七八八喇~
不用膽心呀!