Saturday, May 27, 2006

我的自問自答

被人點名要求玩這個遊戲,印象中好似已經是第二次玩,開始:

(遊戲規則)試說明5項你最想要的生日禮物or christmas presents和點名7名網友
不能有重覆,順度去他們的blog留言,告訴他們被點名了。
1. canon的單鏡反光相機
2. 廣角鏡頭
3. 遠攝鏡頭
4. 閃光鏡
5. 一日有29小時的優惠

1. 傳俾你既人係邊個?
塵凡

2. 佢同你既關係?
舊同學+現任朋友

3. 寫出你對佢既5個好印象?
電腦好叻(佢以前係電腦科代表)
好靜,唔多出聲
好高,每次影相都搞到我好細粒
高深神秘
內儉

4. 佢對你做過最深刻的事?
中學時攞咗一張Drama Show的postcard畀我
(好驚喜,估唔到佢會對這種小事情上心)

5. 佢同你講過最深刻的說話?
係我最無自信的一刻同我講:你係我心目中不嬲都係咁ok!

6. 如果佢變成你既情人 , 佢咩野令你鍾意佢?
中中直直...終需...

7. 如果佢變成你既情人 , 佢有咩要改?
做得佢情人,就唔會要求對方改

8. 如果佢變成你既敵人 , 你會對佢做咩?
搵大班大班女去煩住佢,哈哈...

9. 如果佢變成你既敵人 , 佢咩野令你咁憎佢?
對付我家貓貓

10. 依家你最想佢對你做既一件事?
分少少時間畀我

11. 對傳這份卷給你的人的印象?
同上,做乜問完又問?

12. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
人仔細細,但間唔中會好"殘雞"
硬頸
知道自己做緊咩
係一個可靠的朋友,講秘密我聽唔會講出去
肯幫人
(全部都係好事,呵呵...)

13. 自己喜歡的個性是?
有責任心,認真工作,喜歡小動物,有自信但唔好自大,知道自已做緊乜;

14. 相反的 , 討厭的個性是?
心計,講一套做一套,拖拖拉拉

15. 自己想成為的理想類型是?
「外柔內剛型」

16. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧!
放心,我會照顧自己!

17. 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的15人
Sandy,Grace,皮哥,Kenny,HK Cathy,trac_mak,倩倩,Maggie Vai,Carrie,高x勳同學,Well,加德士亞金

1 comment:

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»