Thursday, August 31, 2006

瑣事2006-8-30

今晚食咗醉雞同埋酸辣湯做晚餐,
滿足到想死~
係我極端肚餓個陣,原來會黑口黑面,而且仲會手震,湯匙上的湯都有少少震出來;
當然,黑口黑面的原因是有人答應了的事而又沒有做到;
..............................................................
中午去到台山做完少少事,曬到想暈咁滯,
無得選擇之下唯有食M記,
唔知係咪年紀開始大,成個麥當勞餐都係"零味道"的,
食完都唔知自己食咗乜野;
對上一次嚴重到無哂味覺係大感冒個陣,
大家可以想像今日餐M記到底咩情況;
...............................................................
刺激緊張又好看的<<尋人密探組>>(without a trace)又做喇,
好看指數直達五粒星(五粒星滿分),極力推介!!
................................................................
返工近半月,日日都在街上走來走去,
雖然有用防曬,50度耶!不過自己照鏡都明顯見到塊面同對手曬黑咗好多好多,本來已經"黑底"的我,相信變得更黑了...鳴...T_T

而家每晚都敷Mask,唔知有無作用呢;
如果以後出街太陽曬時,有舊烏雲係我頭頂到幫我遮住咁就好喇,
而且要快一點到秋天,現在我天然熱到有點受不了;
................................................................
只有實物戴在手上,每當回想起時,
先是咬牙切齒,然後只好微笑著嘆息,"心口得個勇字"好似唔係所有事都會成功;
................................................................
好友似乎陷入"黑夜+飲精"的困惑當中,
不想有人話人無口話自己,
所以甚麼也不想說,我相信她有能力好好處理,
你要加油呀!有事隨時打個電話給我好了~

2 comments:

Anonymous said...

有口話人無口話自已個一個人係我
到我親身感受過先明白
呢D野點解咁難啟齒

Janet said...

唔敢講...唔係因為自己做錯事,
只係擔心別人的不體諒,
放心啦~做朋友ge...點都撐你!