Thursday, August 31, 2006

關我咩事?

我亞哥同佢的"李笑好"去咗旅行;
家長:"好心你哋同人起花名都唔好當住人哋面前講啦,人哋已經好慘喇,換著你係佢,如果你係男友屋企又無乜地位,男朋友對你又愛理不理,咁你會點呢?"

"亞媽,如果男朋友對自己愛理不理,做人女友係咪應該自己檢討吓先呢?我哋呢D閒人幫佢唔到喎!"男友對自己愛理不理,關其他人咩事?關我咩事?

尤記得,2005年10月中旬由李笑好引發的大事件,或者而家看似一切已經平息了,但我肯定自己一輩子都不會忘記,那是一種極度徹底的失望;

不計她的其他所作所為,就單憑這一件事,我已經有足夠理由只能將佢列入亞哥的女友,未來老婆或者甚麼也不是的關係,而永遠永遠都不會是我大嫂;

係,我小器,我刻薄,但那又如何?這個世界上總會有些人令你從心底裡看不起,而能夠讓Janet Ho徹底看不起的人,都算係箇中極品;

3 comments:

Anonymous said...

乜係佢地2個去ga ja..=="...
冇地位係自己個人問題la...
就算我地比左好臉色佢睇..咁又點..
咁就叫做有地位ga la..??
我地點對佢同佢個男朋友對佢愛理不理有咩關係ar?唔係因為佢係ar哥個"未來老婆"就會係我地ar嫂lo...
同埋..我梗加記得ge係10月14號!!

Janet said...

我可以唔同佢(佢哋)計,但我唔可以唔記住呢件事~

另外,原來我記錯月份tim~改返~

Unknown said...

最攪鬼係我竟然有機會同佢交手......證明澳門真係好鬼細