Thursday, August 03, 2006

我想去玩水呀!

近一個月來日子實在太空閒了,
因為姐姐在學游水,
於是我也嚷著要游水,
(其實只是冒著被小朋友們譏笑的恥辱,在BB池裡玩水而已)
但我也有在認認真真的去買泳衣;

昨天從高士德----三盞燈----水坑尾----新馬路都買不到心水的,
最後歷時四小時的買泳衣任務終止於八佰伴;

對上一次泳水已經係七,八年之前的事,
所以都好期待,好想快點去玩水,
可惜因為"雨神-派比安"的關係,
未來連續幾天都會下雨,
真不知何時才可以去玩,
距離上班的日子愈來愈近,
再唔玩就無時間,無心情去玩喇!
------------------------------------------------

我好想食蝦餃,燒賣,排骨,糯米雞,
我好想去飲茶呀!
不過以我近一個月的作息:
每朝4,5點先訓,稍為有知覺已經係11點的事了,
飲早茶似乎係一個奢侈的渴望,
不是我特登咁遲先訓,
那其實是一個惡性循環來的;

4 comments:

小管家 said...

我都好耐無係澳門游水lu...
讀中學時幾遠都走去嘉模,人大左反而變得更懶...
你o既作息時間都幾混亂下wor...
我以前係台灣無3點都唔訓,最後攪到身體差曬,所以要好好保重身體呀~

Janet said...

多謝關心~^^
作息亂,是因為我在放假時太放肆喇~
希望上班後會正常返,
不過有前輩說過,做我們這行,個個都係夜鬼~

小管家 said...

睇你o既文章你提過你係做記者?咁即係要習慣晚上工作生活...
係呀呢個係我o既msn: letterlong@hotmail.com
有興趣add下我丫,多多指教呀~

Janet said...

哦,好呀!