Sunday, August 06, 2006

完美的星期天


因為我說過想吃燒賣,蝦餃,
妹妹便提議今日去飲茶,
結果提議的人反而有事沒有去(一o一:)


最愛蝦餃!!!!!!

當我很滿足地吃了最愛的蝦餃後,
老爸竟然說:蝦餃唔新鮮...(呃?!有嗎?很好吃呃~)
已經不是第一次了,
雖然我很"揀飲擇食",但原來我對食物的味道很遲鈍,
好不好吃是決定於我喜不喜歡吃,
例如是我很喜歡吃雞翼,因為喜歡,
所以無論是不同地點,不同煮法,不同人煮我都會覺得好吃;
對於不喜歡的食物更不用說,好不好吃我不知道,
因為根本就不會吃;

記得有一次,
在家中食糖水,一直吃一直吃,
味道有點怪,以為媽咪煲燶咗少少,沒有理繼續吃,
吃到一半時,見到有人盯著我的糖水,便給她吃了,
誰知她告訴我:糖水已經"叔"咗...
(已經食咗一半...難怪味道有點奇怪)

再有一次姐姐買來外賣粥,
今次我很聰明,吃了幾口覺得有點酸酸的,
其實不是太肯定是不是變壞了,但我讓姐姐試了才知道真的變壞了,
這樣...算不算有"味覺遲鈍症"?

所以當我話好味的食物,要介紹家人食時,
他們都會面露難色地考慮很久才決定要不要吃,
還說甚麼"佢話唔好食的食物都應該好味道,話好食的真係要諗過先食"之類的話,太過份喇!!(>0<)

飲完茶後係街到亂拍

美美的歐陸式建築物破了一角呀!


回家後要乖乖地工作喇,
這是舊公司同事託我幫手做的譯稿,
是一社團的期刊,內容不多,但卻分開了三次做,
做埋今次就出版喇!好期待...

不過我諗之後應該唔會再做喇,
因為譯文比寫稿所花的精神同時間都要多一倍以上,
而且之後要開始新工作,要專心做好新工作啦!

當初會幫舊同事做,完全係想試試自己的能力,
同埋未做過,所以便試試看,
而家試過喇,係時候要"金盆洗手"...嘿嘿...

不過知道自己一定譯得唔好,
翻譯係一項專業,人家要俾四年學費專門去學,
我...其實甚麼也不懂;

今天特意去買的Date Book,雖然不再是學生,不用再記幾時測驗考試交功課,但我要用嚟記下家人朋友的生日呀,是不是很重要呢~

對了,交待一下,我已經離開葡文報,並將會到中文報工作,大家要為我加油~雖然今日要早起好痛苦(昨晚可沒有早睡),但由今日起調整返正常的作息時間也不錯,否則下星期上班就慘喇~

8 comments:

太皮 said...

又飲茶又有生意做,真係快樂哦哦

Janet said...

係呀,
你妒忌呀~下次你埋單,我陪你飲~!
哈哈...

Carrie@~Biforst~ said...

真係好唔開心, 竟然去唔到; 雖然你地有打包俾我食, 但係包返來, 已經凍晒, 食落去既感覺都好唔一樣, 而且仲覺得有少少難食... 可能有一種味道, 係要一家人先食得出~

Janet said...

carrie,
唯有同你講:算吧...
下次啦...等下次啦~~

Unknown said...

恭喜你!
你終於發現到你對食物的要求出了問題,食物始終是要吃入肚中的,
若果連有問題也不察覺,那便是病從口入。小心小心!

個人覺得,有時好不好也是一餐,當然,平常吃飯我倒沒甚麼特別要
求,只要吃後能有足夠能量去工作便足夠。但到要出去好好的吃一餐
時,當然要有一定水準,無理由付鈔也要受氣,即「貼錢買難受」。
按價錢去接受質素,是理所當然的事。
當然,貨不對辦的事也常遇到吧!

Anonymous said...

見到d相....好想食...==".,..又話打包比人....T^T:

Anonymous said...

見到d相....好想食...==".,..又話打包比人....T^T:

Janet said...

傻兄,
不是我對食物的要求出問題呀,我只可以說我對食物的要求比別人...嗯..有一點不同而已,同我性格一樣:無得改!

不是"好又一餐唔好又一餐"呀~辛苦搵來志在食,食餐好已經係對生活的最低要求喇!(咁講會不會太"拆墮"?)

Cynthia,
老闆,你係好強調咁同我講唔使ga喎...唔好屈我!