Saturday, August 19, 2006

上班的一天

上班前去了中區影世遺景點,
影咗民署,仁慈堂,大三巴,哪吒廟同埋大炮台,
卅四度高溫,感覺像流了一公升的汗水,
沒有帶私人相機,所以用質素不太好的手機影;


中間細細粒,頗舊的那座就是我的家



炮台上的食人花,而且是謝了的食人花



影完落山時,見到有個伯伯放置了一些"反中共"的資料,在大三巴側那個中國旅客不絕的地方;


雞絲米線,午餐,雖然上了班好幾天,但一直沒有機會吃,今天終於如願吃到了;人家常說當記者必須具備"鐵腳,馬眼,神仙肚"的條件,而我近日終於都明白到"有得食就好食"的意義了,因為自己寫稿寫得慢...好慢..慢慢...,有時間點都會返公司寫咗稿先,(不過同事們都習慣第一時間返去寫稿先,寫得龜速咁慢的我,當然更應該要飛快跑回去啦~)所以肚餓都只可以選擇去附近買包食,好~可~憐~~~鳴...!!所以我要努力練習寫稿寫快點喇!!幸好今天已經有寫快一點啦~!!

今天黃昏時,突然有兩單重要的新聞,同事們都忙得"氹氹轉",甚至遲收工,我甚麼忙也幫不上,只能夠幫他們打打表,夾夾文件而已;放工後仲租了一本新漫畫,都好好睇~


久在家封塵的相機

5 comments:

Carrie@~Biforst~ said...

個雞絲米線... 影到出來有少少可怕...
唔知係咪所有相都係用"公司機"影, 有你自己個部咁好咁~

Unknown said...

澳門自問未見過食人花, 人地只係一朵凋謝o左o既紅色花花, 俾你屈o左做食人花, 朵花真係唔抵......

Janet said...

carrie,
咩呀,小姐,上面咪講咗話用手機影囉,
你唔識字呀?

傻兄,
個朵花只係用佢紅色的外表欺騙世人,其實佢係奸ga!!佢已經投入咗外星人的勢力之下,幸好已經謝咗,否則澳門就會好危險,各位,大家不用擔心喇!!!

Unknown said...

你依排肯定睇得Keroro太多......

Janet said...

老實講...我只係知個隻野叫咩名...
其他一概不知,連他是動物還是人我也不知道,
但紅花已經謝咗,澳門安全喇,你不用太過擔心;麻煩你提醒你老婆佢話請我食愛心棉花糖ga!