Monday, August 28, 2006

上癮


我一直都認為去旅行同吸毒一樣,都會令人上癮,它們的共同點是:
試過第一次,就肯定會有第二次第三次;
整天也想著要去吸毒和去旅行,以及計劃甚麼時候,怎樣去吸毒和去旅行,
吸毒要花費大量金錢,旅行也是;
吸毒所花費的金錢會一次比一次多,旅行也是,因為會愈去愈遠;
吸毒和去旅行的過程都是令人愉快的;
但吸完毒同去完旅行都會令人很疲倦;
最重要一點是,吸完毒和去完旅行後,都想立刻再來一次;

尤記得我將呢套理論告訴一位朋友時,
他竟然說這是謬論,哼...不會欣賞就算;

而我現在最想說的是...原來香味也會令人上癮,
味覺在人的腦海中佔有的記憶是最長久的,比視覺或者觸覺還要長久,
當你聞到某種香味時,就算事隔幾十年,
就算唔記得關乎香味的記憶,但你都肯定會記得自己聞過這種香味,
所以...香水的魅力無窮...而這正正為自己買香水上癮提供了一個極佳的藉口,
唉...好一個敗家女...(v,v)

6 comments:

Carrie@~Biforst~ said...

我記得自己對上既女頭頭講過, 化妝都係會令人上癮, 唔知真定假呢~

Anonymous said...

化妝我都聽講過話會上癮...不過我肯定我都中左香水毒啦>.<

由小學開始已經好鐘意身上有香味...個時用香體露(因為無咁多錢錢買香水)
到中學我買左我第一次西瓜味的香水後就上左癮啦....
到依家...買香水的衝動一日比一日強

見你買左我心頭好...我又好想立即放低手頭上的工作...沖去買左佢...

我地呢d貧友仔都係互相毒害大家gala
^^

Anonymous said...

yo....let's 敗家......

Janet said...

化妝上癮好似有點迫不得已,
因為化開就要化,否則個樣...

我都忘了第一支香水係幾時買,同埋咩情況下買的,但近期完全好似癲咗咁...失控;
好!既然有大家ge支持,let's敗家together~!!
^^

Anonymous said...

yeah~~~敗家萬歲!

Unknown said...

香水會不停咁買, 仲會越買越濃, 因為你個鼻o既敏感度會因為香水o既刺激而越黎越差, 跟住就不停咁買, 係明乎其實o既上癮.

但係去旅行我又唔覺得係上癮喎, 除非你話我依家「移民」澳門都算係上癮啦......