Thursday, August 17, 2006

提點

中學時,我是話劇組的成員,
當時政府會安排組員到澳門演藝學院上堂,
大概一星期一日左右,
認識了演藝的導師亞添,
當時聽別人說,亞添的戲很難懂,甚至乎根本就不明白在表達甚麼;

後來他去了英國讀戲劇,
回來後有人問他,
去了英國後,回來導戲有甚麼轉變?
我記得他當時回答:更加照顧觀眾,開始學會從觀眾的角度出發;

今天,上班後的第二天,
老闆跟我說了一番說話,
令我更深刻了解到當年亞添說這些話的含意,
雖然已經事隔七八年了;

老闆的一句說話,
應該會令我行少很多冤枉路吧?!
因為其實他可以不說,或者沒有必要提點我,
讓我自己試很多次,失敗很多次,
直到我終於了解的那一天,或者一輩子也不會了解,
心知肚明他在提點;
雖然還有很多的其他還沒有想通,
但我會努力參詳;

上班兩天,
同事們比想像中更有善,
而且他們每個都係寫稿快手,
而我仲係寫得好慢...好慢...好慢慢慢..慢...
要練習寫快點啦~

上班兩天,
都帶著公司的相機(以後都係咁喇!)
加上兩天都比較急趕,比較忙,
所以沒有拍到照片,
看來只好等放假的日子再補上了,
對了,還是買大一點的袋子,
因為我那個看起來已經很大的袋子實在裝不下每天必須要帶的東西;

12 comments:

Carrie@~Biforst~ said...

我諗, 係一方面可以咁講: 你個boss都係想你做更好; 但另一方面就係: 佢唔想你搞"夸"佢個"招牌"...

可以用公司相機影私人相???

Anonymous said...

我諗你買一個背囊會好d

Anonymous said...

“還是買大一點的袋子”......你未必會買到喎,不如帶埋吉蒂出街.

Anonymous said...

如果比較重,用背囊會好D喎,用單邊袋太重的話會肩膊痛的

Carrie@~Biforst~ said...

我比較同意chris既提意~
果個一定會夠大!

小管家 said...

平時見到D記者都係有個大背囊咁.除左相機同採訪必需品之外...最緊要帶支水呀,戶外工作辛苦嘛^^

Janet said...

carrie,chris,
咪玩啦...吉蒂個個袋...我去香港十日都係用佢...我真係未見過有記者拖住個旅行袋出街...成為行內一大笑柄...

cathy,匿名者,
我唔想用背囊呀...好熱ga wo...
雖然我知道膊頭會有事...但好熱...熱...

小管家,
其實除咗工作必須品:相機,錄音筆,筆記簿,筆之外,仲有好多其他野:記事簿,銀包,碎銀包,眼鏡,mp3,hand cream,鎖匙等等...好多都係"又唔係成日用,但唔帶又唔得"ge野...

所以個袋...好重...

I(V_O)NE said...

你個袋真係好重..-_-..
唔知仲似為你做地盤帶d 磚頭返工...
唔駛買啦..
用番中學個個背囊..
正...好懷念...^^

Anonymous said...

你的身型我諗都真係幾難負荷到"大一點的袋"了...人仔細細仲要用咁大個袋^^
不過我都係大袋的支持者...haha
好就好在...依家我唔洗跑新聞可以帶少好多野啦...懶到連記事本同咭片盒都唔帶啦

ps...好羡慕你有一個會提點你的boss

Janet said...

ivy,
不要啦~~大個女...就算無精明的頭腦,
都要假裝一個精明的外表...嘿嘿...
點可以咩背囊呢...(一v一++)

sandy,
大個袋真係方便好多,
所以我好多年都無買過細袋,
不過我總係有一大堆野要帶出街,
真是的...

太皮 said...

「不過我都係大袋的支持者...haha」

wakakakakkakakakakakaka

Janet said...

好心你啦...