Friday, June 02, 2006

"未揸手即係未解決"

揚威全球的巴士亞叔魅力沒法擋,
連我公司都要出一段"Uncle Bus story"
今日解釋咗好耐先講明同事,
點解D人對Uncle Bus咁感興趣,咁多人睇講,咁多人講;

點解"未解決""你有壓力,我有壓力,你做乜挑釁我呀?""揸揸手先"呢D"金句"會成為Popularity,
佢哋唔覺得有咩特別,只係覺得好平常好無聊(但睇到有英文字幕版的那一段片佢哋又識笑喎!)
真正的文化差異~

今日有新同事,
相處了四小時後,
我知道...公司又多了一個麻煩人,唉~
(個天要迫我轉工嗎?)

1 comment:

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»