Tuesday, June 06, 2006

小鳥依人

雖然工作的話題非常吸引,
但不行了,為免各位誤會我以"女強人"為終身目標,
我必須強調:我真人其實好溫柔的~
呢句說話令我回想上星期的一個晚上...

被人從後大力撞了一下的後,
我:你x%%^%&$#&$你呀!!
Chris:好心你斯文D啦你,小心無人要呀你~
我連忙澄清:我真係對住男朋友不知幾小鳥依人呀!
堂家姐:我覺得你唔會喎,你應該係事業型女性個種;

一再被人誤解的我,為了證明我都可以好溫馴,我即刻小鳥依人狀地挨埋Chris身邊:你睇,我幾溫柔?
滿頭黑線兼夾臉上青筋暴現的她,竟然忍無可忍地一掌推開我...唉~

事實證明,係她們唔識欣賞,哈哈~

5 comments:

Carrie@~Biforst~ said...

poor chris..

Anonymous said...

呢d 係叫《斯文到得人驚型》.....我鍾意....哈哈.....

Janet said...

yeah!大家睇,真係有人欣賞架!!
ivy,我決定將來ge排名升做第一,哈哈~

Anonymous said...

你將來個男朋友......除非是一見鍾情,呢個情況下,你可以完完全全努力地“扮演”小“雞”依人......如果你個男朋友係由普通朋友突然變o左做男朋友的話......很可惜,你的脾氣,你的火爆,你會暴走的一面已經表露無遺.唔知你到時先變身做小鳥依人仲趕唔趕得切.

Janet said...

to Chris,
我真係估唔到你竟然會用火爆同埋暴走去形容斯文內歛的我,我諗我未來男友除了欣賞我的人之外,仲會欣賞我的"少少"個性吧~哈!

對了,呢度都比較多人出入,下次畀少少面...唔好寫咁盡,知無~(^0^v)