Sunday, June 11, 2006

考完試

過了兩天,終於考完所有大學生涯的考試了,
下星期還有一份大project,那才是精華所在~

為了熱烈慶祝本小姐考完試,
今日去了打邊爐(沒有啦~其實是剛巧想吃而已);
麻辣火鍋:今天的午餐+下午茶+晚餐,但飽到宵夜的時段;

第一次正正式式食四川嘢,幾好~唔錯!

麻辣火鍋,麻辣火鍋啦~!!


水煮魚


肥牛,好大碟!!好味呀~(尖叫!!)


肥牛+羊肉

7 comments:

I(V_O)NE said...

估唔到我地有一都ge 經驗,忙完一整年之後...呢一餐係幾甘重要...舊年差唔多時間同d 大學同學都去左拱北ge 蓮花xx ge一間火鍋店吃一餐(勁似呢間)...個種感覺真係開心到唔識講..除左好食之外,個人仲有d 輕o西.^^.恭喜啦.

Janet said...

Ivy:
其實今次考完試唔算有太大感覺,
因為只考兩科,而且兩科都唔算難;
反而因為"最後"而顯得少少失落,
還好我明白:希望在明天,吃了再算~哈..

我個間都係蓮花xx呀...
唔知係咪同一間呢~

I(V_O)NE said...

阿老都話去過個間野....睇唔出甘出名下!!

唉...呢邊無【最後】另外個邊點開始呢??
大家加油啦^^!

Janet said...

冰個係亞老?

I(V_O)NE said...

打少左隻字tim....係阿老許(成日o羅住籠雀個個龜士老許呀)....

Anonymous said...

你好呀!在網上碰上你的 blog
猜看你是澳門 blogger,對嗎?
你的 blog 寫得不錯,是澳門 blogger 中難得一見的好 blog!

Janet said...

TO 米迦,
多謝你的讚賞,
你猜對了,我是澳門blogger,
我的link都有好多寫得好好的澳門blogger,
有時間去睇睇~
歡迎你常常來呀!