Monday, June 12, 2006

請給我一點鼓勵好嗎?

人生總會遇到意想不到的意外,
老生常談啦~!

對於EQ異常高,高得有點不正常的我,
絕對絕對可以單獨面對,
我會撐下去,
我相信我能夠撐得住,我知道,
點都要撐住呀!!

我改變主意,
我不要安慰的說話,
我不再要別人的說話來肯定自己,
我不要!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
給我好好睡一覺吧;

----------------------------------------------------------
亞Sir話:"人"字雖然只有兩筆,但做起來真係唔容易,
我每次諗起都覺得好感動,
我知道我永遠都會記得呢一句說話!

No comments: