Monday, June 19, 2006

已經有一年了

今天看到大報出了一個健康的專題,
由一位記者與兩位實習同學一齊做的;
於是我想起了上一年我去實習的第一個星期,
亦都同樣做過類似的專題,
亦是由同一位記者帶我們實習同學去的,
有一點親切感~

對,原來已經過了一年,
記得上一年實習是六月十五日開始的,
在那邊實習了兩個半月,在而家的公司做了九個月,
差不多做了一年的記者,
時間過得真快~

3 comments:

Anonymous said...

Janet, forget to tell you ar, i am not only share the flat with 2 cat aslo one anite which is my relatetive' best friend, but i told her already, she don't mind, and you can have a bed for your own, cox i have 上下/f. you can no need to bring shampoo etc, cox i have ma and than at 11/7 we have a show only for one day. would you like to join? (We need help ar ^e^)
the show is call "劇場裡的臥虎與藏龍 - 17個本地全新舞台劇本一次
過無休呈獻" and the programme handle by
主辦:劇場組合 and新域劇團 will be perform at香港藝術中心

Janet said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Janet said...

我知道呀...
0岩0岩check mail睇到,
都有打算去睇,
既然可以加入你們,
當然更開心啦...哈哈..
融入生活ma~

時間我同你再夾~
哈...將我的行蹤提早洩露tim~
^u^'