Friday, June 16, 2006

報告近況

這幾天為了做Liza的功課,
每晚11點12點放工後,
沖完涼,上網賴散一陣之後,
再做Liza份野...
搞到晚晚都成兩三點先訓,
但進度就真係...唉~
>.<
還好聽日放假,但後天就交了...
明天要閉關呀!!

今個星期特別難過,
有幾個Moment都好難涯,
但我會努力;

呢排晚晚都兩三點先訓,
個樣勁殘,真係唔想見人~
係街見到我都唔好叫我住,打個電話算喇~
下星期Drad. Dinn喇,
交完功課之後要努力惡補,狂敷Marks
希望到時出得街見人,唔好失禮街坊;

尋晚發了古怪的夢,還發了兩個:(內容涉及暴力+血腥,要PG家長指引呀!)
一個是關於...一個精神病有問題的叔叔,
被人關進病院裡,但他逃跑了,
是為了一只貓;
(印象中那個夢個mode係幾感動~)

另一個,是一個女人在新馬路(我還記得是中x銀行,近馬路邊,放了五只福娃的班馬線位置)
被一名持刀狂徒砍下頭,但她沒有死去(好奇怪呀!!)
然後,(佈景一轉,在室內)她的男朋友把她的斷頭,放回她那坐在椅子上的身體,
但血水不單只不斷地從那頸部和斷頭的接口位流出來,而且也從眼,鼻,口流出來(好恐怖~)
後來,男的不知道怎樣不小心地大力推了一下那個斷頭女...結果...(大家自行想像!)

慘了...發這種夢...我是不是開始心理變態!!!
不知道今晚這個夢是否會繼續...
還是另有更精彩的...(一,一''')
不要呀...救命呀!!

結果今日起身時,腳步浮浮,有少少頭暈呀!
唉~無辜,最近沒有看沒有聽恐怖故事了,怎會這樣?
我有壓力!

3 comments:

Anonymous said...

第一個真係好感動a....
不過第二個...
我想打死你..咁都發得出...--"

I(V_O)NE said...

好似恐怖比感動多點....
如果有續集ge 話...你唔好訓啦~~
我驚你訓醒顛左呀:(!

Janet said...

幸好尋晚沒有續集,
但聽日deadline,
要死埋份功課出嚟,
想訓都無得訓~
>.<