Wednesday, June 14, 2006

我要爭氣!

給Miss的信:
今日打畀你完全是為了向你求救,
估唔到你竟然用一些讚美的說話來開解我,
雖然你說對我沒有很深入的了解,
但你對我的觀察,你對我的評價,
我好開心呀!

不管那是不是安慰的說話,
我都照單全收了!
你說你有看我的Blog,你說你看過我寫的東西,
你說我有那種觸覺...

你今天的說話,令我想起兩位亞Sir曾經讚過我的說話,
我相信你們不會"睇漏眼";

(好老套,但我都要講:)
雖然我係成日都跌低,但我會自己爬返起身,
我會嘗試去做,今次都一樣,
我會努力,我會爭氣,
我唔會失禮你哋!

.....................................................................
愛過便十全十美 你要特別嗚謝你
這次若是無運氣 傷風失戀不會致死
人海十萬里 誰又有一天一天  
誰又有一點一點 留心你

痛也是合情合理 你要慢慢原諒你
你要日後成大器 灰灰的天都要撐起
誰可善待你 由自己的嘴巴
和自己講一聲要爭氣


<<給自己的情歌>>---梁詠琪
.................................................................
To Ivy,
我已經變成了打不死的蟑螂了,
是不是很討厭?

3 comments:

I(V_O)NE said...

愛你都黎唔切啦~~~^^
加油呀~~!

Carrie@~Biforst~ said...

我好明白你既心情, 加油!
我撐你架!!!

Janet said...

多謝你地撐我,
但我要用200%的力量去撐自己~