Thursday, June 29, 2006

係邊度掛都一樣je~

Rita:去十日咁耐?
我:去十日好耐咩?
Rita:都幾ga~
我:反正都無人會擔心我,又無人會掛住我啦,使乜擔心?
(有手有腳,又咁大個人,最多迷路啫,又唔會走咗去邊~)
Rita:咁你唔會掛住人咩?
我窒咗一下,死撐:點都係得個掛字,係邊度掛都一樣!
Rita竟然長嘆:唉...
佢都費鬼事理我~

因為當晚的事,因為前幾晚飲野時的遊戲,
呢幾日不斷係個腦到reload同一個問題,
我諗我以為已經超過咗的50%,要扣返一部分,但我唔知到底有幾多;

外表又串又高竇的Rita,
其實聰明又心地善良(可能佢會唔鐘意呢個形容詞),
希望佢一直等緊的人會忽視覺悟,學會珍惜她;

No comments: