Wednesday, January 04, 2006

老套感言

可能係好多人眼中,Janet Ho係一個
成績唔係特別好,
人又唔係特別叻,
性格又唔Smart,
無專長,無技能,
唯獨是非常非常之咁幸運,
非常咁容易就有好的際遇。

印象中好似唔止聽過一次呢類說話,
是關於別人對Janet Ho的個人能力以及際遇成反比的問題。

成績唔係好好、唔叻、唔Smart、無專長、無技能是事實,
幸運、際遇好亦都係Janet Ho由細到大都知道的。

所以當別人質疑這樣的一個人何解能夠未畢業就遇上
自己喜歡的工作,
開明寬容的老闆,
友善的同事,
舒適的工作環境,
以及很多很多…

做這份工作,我能力有不及我是承認的,
但我想說的是,一個幸運的人之所以能夠繼續幸運,
我想必須要有一定的努力才能將這種幸運延續下去。
我知道自己在人生的路上行得比別人少,
但得益卻比別人多,
我知道我幸運,所以我格外珍惜這種幸運。

無論如何,任何人對我的評價也是推動自己進步的動力,
知道自己邊度唔夠,就努力去改善,
唔係唔衰得,要叻返畀對方睇。
而係別人的監督是推動自己進步的好方法,
套用楊千嬅講過的一句說話:“嬴係嬴自己,輸都係輸自己。”
因為別人對自己的批評,我會因為自己的不足而更加努力。

Special Thanks to N.C.
雖然你話過你都係講真話(真的嗎?)
但仍然非常非常的感激你面對批評Janet Ho時為我做的辨護。

No comments: