Thursday, January 26, 2006

公司同事

出來搵食艱難,以前對這句說話的理解僅止於「街外人」,公司同事不計算在內。
Regina講過我係著重團隊精神的人,我係,所以我覺得同事相處、工作氣氛十分重要。
呢個世界上乜人都有,公司有個同事唔知道咩原因,由我開始上班的第一天直到現在,總是對著我黑口黑面,只係對著我咋喎!
我諗咗好耐都諗唔起我做過D乜嘢對佢唔住,每天上班都要看她面色,
雖然我同佢工作唔需要直接交流,性質又唔一樣,但每次返工都要對住咁ge面口,都幾想死ga!
而家學校放假,公司就返全職,仲要對足"黑面人"一日,唉。
過了今天我朋友就離開公司,只餘下我一人孤軍作戰了,好可憐...

世界上真係好多古怪的人,但可能最古怪個個反而係我,佢哋先係正常。

7 comments:

Anonymous said...

係咪佢唔抵得老細咁睇你呀....waka~^^

Janet said...

未至於呢個原因呀嘛?
我做ge野同佢都唔同性質...

Carrie@~Biforst~ said...

係咪你人工高過人地, 你自己又唔知呀?

Janet said...

佢full time,我partime咋wo..
如果佢做full time都低過我,係咪應該反醒吓自己ge工作能力??
我都唔知道ge原因,應該唔係你地諗到咁表面.

Anonymous said...

..-口-"...呢個..純粹係一個笑話...= ="

Anonymous said...

這是她對你的第一印象出左問題,是她的預全立場對你下了標籤,不能改變別人的想法就唯有改變自己的想法,以德報怨說來容易做來難,看你的能耐了.你是一個有自己想法而且心地非常善良的人,一定可以練成鍊金術的.

Janet said...

倩倩,
我已放棄了,
工作上我要面對的事情已經很多了,
對於她,我感到無能為力!
也許吧,總有些人是這輩子也無法做朋友的~