Wednesday, January 04, 2006

當個腦控制唔到身體時,我會...

終於可以暫時鬆一口氣!
今學期考試應該係比較辛苦的一個學期,
因為唔知邊條“戊利”編個考試時間表,
搞到第一、第二日考試就要考四科,
死咁滯~ @,@

既然本大學堪稱澳門第一學府,而且又屬半公營機構,
咁係咪應該落實執行“以學生為本”的教學理念呢?
嗯…睇嚟大學的行政執行仲有很大的改善空間。
不過算了!考完就算數喇~

大家有試過對著班馬線發呆嗎?
我今日就試過。
因為是最後一年,所以希望可以畀多少少心機溫習。
尋晚,是比較多野要溫習的一晚…就諗住溫耐少少,
於是乎就溫習溫習的…
到咗四點半,仲未眼訓,但都係時間要恰吓~
於是咪熄燈訓囉….點知…係張床上面碌來碌去都訓唔著,
直到…朝早七點….咁就局住要起身喇…
當時係好精神,老虎都打死幾隻,仲沾沾自喜咁諗:“原來自己都可以捱夜的!”

跟住咪返學考試囉,考朝早個科都無乜野,到下午就開始發作。
即係可以做做吓份卷,合埋對眼即刻訓著個隻(講真架!)
好在我用意志力做埋份卷,坐巴士返屋企,
過程中的我好似同Athena傾咗好耐計,但我真係唔記得自己講過D乜,
當時係巴士到差不多已經進入昏迷狀態。

落咗巴士,個腦已經完全進入混沌狀態,個身體已經唔係由個腦控制。
過馬路返屋企時,我企咗係班馬線前面,我知道自己係要過馬路,
但係唔知點解個腦控制唔到個身體。
有個私家車司機(唔記得男定女)仲特登停係度畀我過不特止,
佢見我唔過仲好心咁響按示意我過,
跟住我先好似畀鬼壓醒返咁即該急急腳過馬路,
我思疑個個司機唔知係咪識我,再唔係佢就當我係神經病唔識過馬路,
好心幫吓我。

雖然我今日搞成咁,但考試成績都唔係太好(估計…)
我一向都知道付出同收獲從來都無正相關的關係(負相關關係就一定有),
所以唯有亞Q精神咁同自己講:
至少我知道自己唔夠訓會唔識過馬路,下次唔好再通霄唔訓覺。

No comments: