Friday, January 20, 2006

回來了!





完成了三天的出差工作,好辛苦呀!
但我已經算全團記者中最輕鬆的一個,因為我不用SEND稿回澳。
不過,下次有機會再出差也希望帶電腦去,把當日的新聞即時SEND回報館,這好像比較好吧?今天的新聞到了明天已經變成了垃圾呢。
今次...也算是一次見識很多,收獲豐富的旅程,不過看來我的人際交往技巧仍然非常十分的爛。

江西天氣很熱,那邊的8度大約跟澳門的18度差不多,
加上要跑來跑去,所以感到很熱,(跑樓梯喔!跑到幾乎想死咁滯!)
唯獨是最後一天很大霧,而且下毛毛雨,才感到有少少涼,我估應該係2度到5度左右,但跟澳門的10度差不多。

3 comments:

Anonymous said...

"誓死殺敵"戈張咁頂癮ge~~~~

Janet said...

係博物館入面影ga...

Carrie@~Biforst~ said...

我都覺得係, 可唔可以介紹一下呢張野既來頭呀?