Thursday, January 05, 2006

含著粗口出世的人

記得曾經睇過一本書(好似係李純恩),佢話:
“有一些天生好命的人是含著金鑰匙出世的,但另外亦有一些人是含著粗口出世。”
我今日“有幸”見識到這些含著粗口出世的人,
請將以下X自行代入粗口字。

Scene 1:
地點:OK便利店
有個男人買野,一邊畀錢一邊望住出面架巴士開咗未,
佢對住收銀的男孩子說:

“X你,快XD啦~慢手慢腳!X!(之後自然自語)你老X呀!企咁X耐個巴士X佬都唔開,係要等我買X緊野時就開!都唔知XX巴士公司,老X呀!(又再對住收銀講)你老x呀,快XD用個膠袋入xD野啦~趕X住呀!X!”
之後就係一片粗口聲之下離去,我見到收銀個男仔塊面紅哂…(好可憐!)

Scene 2:
地點:巴士上
一個男人脫掉鞋子,把穿著白色襪子的雙腳放在對住他的椅上(即司機背後的那個巴士坐位),還把雙腳晃動晃動的。我坐在他旁邊,不知幾想走開,但仲有兩個站就落車,加上被他的語言吸引下來:

“(與坐在後方的友人對話中)X!XX!佢估佢係XX野!開間乜X鋪頭仔就大X哂。痴X線呀!迫X人同佢打牌,牌品又唔X好,扮X哂野。”
(友人回答附和之詞)
“咪X係囉~!X佢老X!下次都係咪X同佢打!費X事佢又扮X哂野,又唔X肯錢,X!老X呀!”
之後我就落車,簡直對佢一番話“嘆為觀止”。

其實,我感覺他們說話時都不是在氣憤或者不安的狀態,
只是簡單的平鋪直述式的對話而已,單純只是日常對話尚且如此精彩,
那生氣或狂怒時會不會X比能夠“出得街”的字數多??
嗯…有點期待,厲害的是他們能夠夾雜著粗口,同是把意思說得那麼清楚,而又不是有針對性攻擊別人的含意…厲害!
如果不認同他們是含著粗口出世的話,好像說不過去。

突發奇想,如果他們講一個粗口字就好似故事書入面個女孩子咁,
吐一隻青蛙出來,那他們不就可以轉行賣田雞?
多好呀!又可以講自己喜歡講的粗口,又可以大賺錢,真是幸福!

3 comments:

塵凡 said...

係你寫定fw ga?
咁好笑ge?

Janet said...

係我當日ge親身經歷來的..
如果唔係邊有咁傳神呀?

Anonymous said...

話你知,我親眼目睹過幾個唔同年紀既女性係大庭廣眾#@*!~~~炮火連串.. 嘩!撇開粗口來講,我真係覺得講得好精彩而且好好笑(因為夾住頻密度甚高既語言係我環境中甚少聽見)
我都私底下學下野...呵呵...夾住來講真係好講節奏同音調架...真唔容易!