Monday, January 16, 2006

出差

明天我要到外地出差呢,
有一點點緊張,雖然我知道今次的工作並不會太難做,
但根據我對三天行程的了解,好似無乜特別料好寫,
唔知做乜先可以報答返老闆大拿拿俾三千幾蚊我出去學嘢的機會;

今日我譯返個行程同主要出訪人物名單畀佢,
老闆話:"Oh! I saw this already, so...do you ask for money?" (一臉認真的)
未見過D老闆咁鬼慷慨! (>_<'')
我當然唔敢要啦...令到我好擔心老闆會唔會容易成為街頭騙錢党的目標人物;

4 comments:

Anonymous said...

有個咁好ge老細,你就忠心d啦~~~

Anonymous said...

祝一路順風

Carrie@~Biforst~ said...

而家好少人真係會咁關心自己既老闆;
有一個咁好既boss,我諗你都做得開心啦!
自己小心d,唔好食雞呀;我地等你返來哦!

Anonymous said...

......-口-"....你驚佢禽流感呀....