Tuesday, January 10, 2006

令我感到羞窘的街坊

我一直都覺得澳門的3號巴士具有很獨特的國際性,
從港澳碼頭到關閘的途中,不但有大量本地居民會上落巴士,
還有很多的自由行旅客:來自西方的、中國內地的、香港的、日本的、韓國的、台灣……

前兩日坐3號巴士時,由於天氣寒冷,司機應該無開冷氣(都好合情理),
巴士由關閘向着港澳碼頭的方向走,去到新馬路時,好多人逼咗上車,
當時有一部分的香港旅客也在車上,(看得出來哦!)
亦都有一位年約四十多歲的婦人,手持“推車仔”(到拱北買餸的那種)擠在巴士裡。

起初,那個婦人不停的用手朝臉上搧動,最後實在忍不住:
“司機,可唔可以開冷氣呀?想熱死人咩?”
司機應咗佢一句:“咁凍仲開冷氣?一係開少少窗啦。”
婦人可能不滿意司機的回應,開始勞氣起來:
“開少少冷氣都唔得,想熱死人咩?每月都賺大把錢都咁孤寒,都唔知咩巴士,下次咪鬼搭你,幫襯澳巴仲好!政府畀成幾十億超哂支搞個乜鬼東亞運,都唔捨得開少少冷氣。”(東亞運超支又關巴士公司唔開冷氣事?)

有個亞叔顯然對東亞運超支問題好有興趣,搭訕說:
“係囉幾十億搞個乜鬼運動會,一人派一千蚊咪仲好。”
當時全車人都無出聲,淨係聽住兩人的“妙對”。

對於有市民關心澳門時事,我感到高興,證明佢哋有關心澳門新聞,
會了解身處環境發生緊咩事。
對於有市民敢於在公開場合發表自己的意見,也是值得鼓勵的,畢竟澳門係有言論自由的嘛。

但係,在一知半解、不明所以的情況下公開發表不滿就顯得好無知,
當時我係車上真的有一點點羞窘,
大家同是澳門人,當“同鄉”在“外人”面前失禮時(當時有外來旅客在車上呢),也是亂沒面子一把的。

現時的澳門已經不再單純是“自己地方”,
各位同胞的一言一行也是旅客留印象的很重要部分,
無知不是罪,但放大自己的無知不但失禮自己,也會失禮街坊。

5 comments:

Anonymous said...

完全同意你既感受~

而家好多"車仔黨"既阿嬸鍾意做代表, 佢地覺得自己好有見識, 係一個講乜啱乜既人~

仲有呀...
唔知點解澳門人咁鍾意"搭訕"...
無論係坐巴士, 排隊, 只要佢地係差唔多年紀, 又係同一個level既人士, 佢地都可以因為任何一句"投訴"既說話而"搭上"佢地既對話
請留意, 係關於"投訴"既說話~

順帶一提, 好唔鍾意果d 阿嬸成日係巴士度, 似住自己體型龐大, 逼住埋來...
討厭!!!

Anonymous said...

佢地肯定冇睇維他奶廣告啦~~

有得搭車,搭船,搭枱,搭棚都唔搭,

係要搭訕,,汗....= ="....

Anonymous said...

其實每個地方都有這样的人,當董伯伯還在任的時侯,香港亦不停有市民\官員嚷着要他下台,我時常想"你要他下台,難道你上台的話會比他做得好嗎?

Janet said...

to Cathy,
其實你所說的他們只是反映訴求而已,我覺得有要求先會有進步,好過有人不滿但乜都唔講;
我不嬲都好欣賞香港市民表達政治訴求的實際行動,當然是指合理的啦,對於"長頭髮"那些...則不予置評.

Anonymous said...

^_^ agree agree