Saturday, January 07, 2006

全職工作人

終於考完試喇...
餘下來我將會有整整一個月的學校假期.

這一個月裡,我將會把所有時間放在工作上,
之前的三個月,我都將學習放在第一位,工作才是第二,
對!工作很重要,尤其是自己喜歡的工作,
但目前階段來說,最重要的是把書讀好.
看過很多師兄師姊找到工作以後,就把學校的事情放在一邊,
經常走堂,唔返學...
好似有點本末倒置.

接下來的一個月假期,希望可以好好地當一個全職的工作人,
呢份工作...好似應該要經常出現,經常在圈子裡工作才能保持一個...
怎樣說...即是說,如果不是經常出現在工作場合,
讓行家及工作單位的主人家們見見,佢哋會覺得:"呢個人唔知係度做緊乜!"
將來再投入他們的圈子時,很有可能會被排斥在外的,即使在同一場合.

與人保持良好的關係,是這行的''基本需要技能",
如果做得唔好,唔會係呢行立足唔到,
但會把工作做得"無咁好",即使我一直覺得呢行係應該強烈要求個人獨立自主性.

算了~我開始唔知道自己講緊乜.

對了,很多朋友投訴我個blog留唔到言,
現在已經搞定了,大家有意見可以隨便發言,
不用客氣!

3 comments:

Anonymous said...

路過的,
難得遇上自己喜歡的工作,
要好好把握!
做好自己最重要,不要理會別人怎樣想!
加油~

Anonymous said...

感性ge 雙魚座都可以係好堅強獨立,係大海你呢條魚,搵到條對ge路就努力向前沖吧。支持你啊>,<!

Janet said...

嘩...很驚喜呢...
小葉留言給我,
多謝,我會好好珍惜!

小花上.