Saturday, January 21, 2006

你不喜歡,我就要聽你話嗎?

二人在一起,僅僅只能管理二人之間的共同事情,
至於其中一方的事,另一方則沒有權利去管理或限制。
現時的年青人,不知從哪裡學會了這一套,
總是挾持著二人之間的關係,自以為是地過分涉及對方的個人生活,
“我不喜歡,你就不應該做!”
“你同得我一齊,就應該咩都要話我知!”
太霸道了,令人感到厭惡。

二人在一起,如果雙方願意講,願意聽的話,可以互相表達意見,傾訴各自生活上的問題或分享日常的所見所聞,但如果強逼對方依從所謂“拍拖的規則”,挾持著伴侶的身份要求對方這樣那樣時,不僅令到雙方感情下滑,而且顯得非常非常的幼稚。

拍拖,僅僅只是二人之間共同的事情,
至於我個人的事,請你不要管。
當我希望你能給予意見時,我自然會問你,自然會想告訴你,請你不要逼我。

曾經遇到這樣的一個人,霸道得令人不敢恭維,
卻可笑的認定我是反骨、任性、不聽話。
每人都有自己既定的方式,跟不上或是不能接受的話,那就分開行吧。

4 comments:

塵凡 said...

果種人我唔使一日就飛左佢

Janet said...

to:塵凡
個人經驗來看,
不是一朝一夕就可以看穿,
當過了一段日子,當你再也受不了的時候,
你才會知道問題出在那裡.

Anonymous said...

你哋份報紙頭版好登唔登,登嗰張特首的相是有我在內的,唉,真係激死。我個鬼佬老細係喺你哋嗰度做緊嘢,差啲畀佢殺頭咁滯。都唔知啲鬼老點諗,連Hoje Macau都用咗嗰張相。唉

Janet said...

to師兄:
喂,唔關我事wo...
我影d相老闆一張都無用呀...
佢哋用咗GSC d相...
咁你老闆有無同你"照肺"?
師兄,下次做嘢醒目少少,記得搵"掟"呢埋~
你知你咩環境ga啦!

你老闆係咪即係我公司個編輯?
瘦瘦哋,戴眼鏡個個?